CASALS - eines - ANIMA Barcelona

Strategy & Design

Casals_005.jpg Casals_007.jpg Casals_006.jpg Casals_001.jpg Casals_002.jpg Casals_004.jpg Casals_011.jpg Casals_010.jpg

compartiu-ho a...   

facebook twitter twitter email

Casals · Eines

Serveis integrals de disseny

Conceptualització · Estil · Desenvolupament 3D · Prototips

Barcelona

2004-2007

 

Renovació tècnica i adaptació a les tendències del mercat

Aquest important projecte per a Casals, un client amb una dilatada experiència i un gran prestigi en el sector, va consistir a actualitzar tota la gamma de productes de maquinària portàtil elèctrica de la marca. El principi que va regir el projecte va ser renovar les peces des d’un punt de vista tècnic i adequar-les, des del punt de vista estètic, a les noves tendències que imposava el mercat.

A partir d'un producte conceptual, es va definir el nou ADN de la sèrie de productes que s'estava projectant i, seguint les línies mestres, es va crear un repertori complet d'eines i accessoris amb més de trenta productes.

Eines de jardineria

Disseny d'una gamma d'eines de jardineria composta per productes amb diferents funcionalitats, com ara tallabarders i retallavores.

Eines de bricolatge

Sèrie d'eines per a l'àmbit del bricolatge domèstic, que inclouen trepants, serres, polidores..., en què destaquen la funcionalitat i la usabilitat.

Accessoris de bricolatge

Col·lecció de complements que s'adapten als productes creats per a les gammes d'eines de jardineria i de bricolatge.

Marc Guillén

Project manager a Casals

 

«Vaig treballar amb ÀNIMA Barcelona quan era cap de Productes de Tallers Casals, fabricant nacional d’eines elèctriques, i, conjuntament, vam llançar la gamma d’eines de jardí de la marca, una categoria llavors nova per a Casals; precisament per això, la col·laboració amb ÀNIMA Barcelona va ser essencial per a l’èxit del projecte.

Es van involucrar en el procés amb tota l’energia i amb totes ganes, i van aportar valor més enllà del disseny de les eines, fins al punt que la col·laboració d’ÀNIMA en el desenvolupament de la nova col·lecció va ser decisiva, no tan sols a l’hora de crear els productes, sinó també en el moment de fabricar-los i llançar-los al mercat.

He de dir que, sense ÀNIMA Barcelona, hauria estat impossible crear de zero una gamma sencera de productes i difondre-la al mercat en un temps realment breu.»